Tuesday 21 June 2011

Seikhlas rasa segengam harapan..

Salam sayang.

'Sports Day' untuk kanak2 akan tiba tidak lama lagi. Persiapan awal perlu dilakukan agar majlis dapat berjalan dengan lancar.Mesyuarat Guru dan AJK telah pun diadakan.Sekarang hanya menunggu hari dan guru2 pun sibuk melatih sports boys and girls. Excited gile lah dia orang bersukan dengan penuh semangat wajanya..
Kadang-kadang terfikir juga kami guru2 ni kadang2 syok sendiri tak tau lah feedback dari parents....
suka ke tidak ke tiba2 bila dah habis sukan mcm org buat rumah siap aje rumah  pahat pun berbunyi, kalau bunyi sayu tak ape ni bunyi sakit telinga.  Apa..apa pun terima aje lah.. sbb tak ade semua dlm dunia yang puas hati kadang2 kita suka tp ada pulak yg disebaliknya.

Walau bagaimana pun itulah kehidupan walau kita warnai atau pun kita corak ia tetap ada persepsi yg tersendiri dari berbagai pihak . Cuma harapan 'Sports day' tahun ni berjalan lancar dan   kanak2 enjoy dan paling penting matlamatnya tercapai utk kanak2 Takis.  Good luck!................

MUTIARA KATA - Hari semalam sudah tentu berlalu dan hari esok belum tentu menjanjikan kebahgiaan. Oleh itu kehidupan ini kreatifkan lah sendiri ikut cita rasa kita agar kebahgiaan sering mendampingi kita.

2 comments: